Parlier udělal tento zázračný úlovek když soutěžil ve svém třetím a posledním Vendée Globe jednoruční kolem-- světového závodu, plul non-stop a bez pomoci, soutěž, nikdy se mu nepodařilo vyhrát. Deprimovaný a zoufale hladový, strávil posledních 10 dní směšování balíčků dehydrovaného jídla s talíře z mořských řas a krilu, ochucené kořením z orientálních polévka paketů.Byl jsem jen tři nebo čtyři dny pryč z Brazílie, a byl jsem velmi pokušení hodit ručník do ringu a hlavy pro coastYves Parlier
Poškození plavidlo ho přinutil zastavit po dobu několika dnů, máčením doposud do svých rezerv už ne byl jistý, že to mohl udělat až do konce v Sables d'Olonne v západní Francii. „Byla to noční můra," vysvětluje. „Počasí se dostává můj palubní telefon se porouchal a vnitřek lodi, kluzký s mořskými řasami, skutečně páchlo. Byla jsem tak hlad I wolfed své sýry a čokoládové dávky pro celou čtrnáct dní na pouhé dva dny.Byl jsem jen tři nebo čtyři dny pryč z Brazílie, a byl jsem velmi pokušení hodit ručník do ringu a hlavou pro pobřeží."
O několik týdnů dříve, když byl jeden z vůdců v závodě vedle Michela Desjoyeaux a Roland Jourdain, stožár Aquitaine inovací, jeho 18-ti metrů dlouhé jachtě, rozbil na tři kusy. Bylo to jen 12 metrů vysoká, namísto 27. Odmítl volání o pomoc, které by ho diskvalifikována. A tak se kotví do vstupu na Stewart Island, jen kousek od pobřeží Nového Zélandu.Zde se mu podařilo dát věci do pořádku natolik dobře, aby se domů.
„Myslím, že jsem by l ideální kandidát pro tuto operaci, protože jsem začal s inženýrský titul se specializací na kompozitní materiály," říká Parlier s úsměv. Půjčil pět 25W žárovky ze svých navigačních světel, vyklouzl elektrický vodič uvnitř pahýlu stožáru a dělal „pec" vrstvení flaušovou bundu, přežití deku a spacák.On tak podařilo rozšířit svůj stožár o šest metrů, práci, která obvykle vyžaduje jeřábu. „Podařilo se mi, aby udržel teplotu až 60 ° C, stačí polymerizovat na pojiva potřebné pro opravy," dodal, jako by play.Wind energie Jednalo se dítěte je klíčovou změnou klimatu řešení | John Abraham Více
Na mezinárodní média projevila živý zájem o práci tohoto moderního ekvivalentu Robinsona Crusoe, uvedení do provozu francouzský fotograf na nedalekém trauleru se dostat fotky z provizorních oprav.Ty odhalily Parlier, sportovní dlouhé vlasy a vousy, svázaný v obleku přežití a lpí na voru z tanků a přepravek, dětský tam a zpět mezi pobřežím a jeho otlučenou řemesla.
se narodil ve Versailles , Parlier přesunula do oblasti Bordeaux jihozápadní Francii dokončit jeho trénink. Vždycky viděl moře jako jakési laboratoře. V roce 1985 byl první člověk, aby se vešly závodní jachtu s stožár z uhlíkových vláken, aplikace v reálném životě pro jeho studia disertační práce. V polovině-1990 byl šťastnější používat řepkový biopalivo pro jeho generátor elektrické energie, spíše než nafta.
Dokonce vzdal výkonu odsolovací systému, raději trvat několik kanystry pitné vody a sbírat dešťovou vodu.V roce 2001 Bet365-Více informací přesvědčil Akviziční regionální r adu, jeho dlouholetého sponzora, aby podpořil svůj projekt vybudování dvoumotorového katamaránu se stupňovitými trupy, v naději, že vytvoří nové záznamy. Tento program byl bohužel v roce 2006 odložen kvůli nedostatku finančních prostředků. "Byli jsme zdvojnásobili rekord pro počet námořních mil cestoval za 24 hodin a tam bylo ještě mnoho potenciálu, ale tam jsou časy, kdy je lepší, aby nebyli příliš daleko před křivkou," vtipkuje. Zajímavá věc o draka je to, že neprodukuje žádné dragy Parlier. Ale Parlier stále cítí viscerální potřebu přispívat k inovaci v plachtění. V roce 2014 uvedl do provozu Beyond the Sea a vytvořil způsoby použití velkých draků pro námořní pohon (na obrázku).Cílem samozřejmě je pro úsporu energie. Ve své dílně, která se nachází v technologickém parku v Teste de Buch, na pobřeží Bet365-Okamžitý bonus nedaleko Bordeaux, vysloužilý kapitán vytváří malou tašku a vytáhne obrovskou světle modrou plachtu. „Zajímavostí draka je, že nevytváří žádný odpor. Když ne v použití může být zabalena, zabírají paluba prostor,"on tvrdí. Drak je vybaven pozice a pohybovými čidly, a může být nastavena pomocí tří hydraulických výtahů řízen počítačem.Podle společnosti Parlier by rozšířené používání takových systémů mohlo snížit spotřebu paliva na obchodních lodích o 20% hned, což by mělo odpovídající vliv na emise skleníkových plynů. "Vzhledem k tomu, že 90% celosvětového obchodu cestuje po moři a že existuje 100 000 nákladních lodí a zhruba 1 milionu rybářských lodí, může tato technologie mít velký pozitivní dopad na životní prostředí," dodává.
Jeho projekt, který zahrnuje univerzity, strojírenské školy, laboratoře a průmysl, je stále ve fázi výzkum u a vývoje. "Snažíme se spojit své síly s demonstranty a lodními společnostmi, které mají zájem o testování a vylepšení systému," říká Parlier.Pro plavidla, asi 20 metrů dlouhý systém stojí asi € 100,000 ($ 110,000), vše řekl. Kapitánem Quebec založené shrimping plavidla, který je již za použití jednoho z kitů, obdržela pomoc od agentury v oblasti energetické účinnosti provincie. Parlier testován jiný na závodní trimaran 15 metrů patří k Lalou Roucayrol, místní kapitána. Když se v průběhu ročníku transatlantického závodu Jacques Vabre 2013 plavidlo převrátil, dva námořníci ji přivezl z Madeiry používat jen tři draky.
„Jsme stále trochu ven na údu," připouští Parlier [SkySails otevřela cestu v Německu, instalaci 160 čtverečních metrů plachtu k nákladní lodi 132 metrů v roce 2008, ale dali projektu v pohotovosti a přešel k výrobě elektřiny pomocí draků. „Za posledních 18 měsí ců se cena ropy klesla pod záminkou citovaný Němci za to, že sledují tuto záležitost," dodává. „Ale lodní společnosti musí stále mít zájem, protože stále přísné normy vyžadují, aby používali čistší, dražší paliva."
Bet365-Bonus zdarma
Няма коментари:
Публикуване на коментар