четвъртък, 20 юли 2017 г.

Sychra bol ranu od medaily aj od olympiády: Bez Ria by som zvažoval koniec

Búrlivé výšiny v Baku, kde poryvy strhávali zábrany a prach z rozstrieľaných terčov v oblakoch lietal na tribúnu, zažil Jan Sychra ďalšie veľké sklamanie sezóny. Tretíkrát v nej prehral v rozstrele. "Bol som ešte bližšie ako na dvoch pretekoch Svetového pohára," ľutoval 46-ročný Sychra.

Sympaticky nevinil rozmary prírody. "V základnej časti ste videli sami, že to na výsledky vplyv moc nemalo. Vo finále sa vietor prejavil, ale to je pre všetkých rovnaké, "vyhlásil. "Nešťastné veterné miesto, avšak to organizátori hovorili dopredu. Každému to fúkne inak, ale mne to letelo slušne. "

Kde sa teda jeho medailové šance zlomili? To, že Sychra minul v rozstrele, už bol len dôsledok, nie príčina.Semifinále na 15 striel začal bezchybne, ale položky 11 a 12 minul. "Tento dvojstřel som chcel streliť skôr, aby poryvom vetra nenastala nejaká eskapáda. Je ďaleko ťažšie ako normálne: hop, alebo trop. Bohužiaľ to nevyšlo. "

skúsený muž po postupe z kvalifikácie českým novinárom v Baku rozprával, ako už pomaly vyzerá športový život po živote.

"Rio je pred nami a ja by som sa tam rád dostal. Už všetko delím napoly medzi normálny život, rodinu a šport. Aj manželka mi hovorí, či som pripravený skončiť a či to mám v hlave nastavenej, "usmial sa Sychra:" Má z toho trošku obavy, aby som to psychicky zvládol, ale ja sa nebojím. "

Práve v Azerbajdžane si mohol účastnícke miesto pre olympiádu vystrieľať, tak málo chýbalo…O to smutnejšie zneli jeho předfinálová slová: "Bola by to pre mňa veľká radosť, pretože by som mohol strieľať budúci rok. K eď sa mi to nepodarí, budem zvažovať koniec aktívnej kariéry. "

Odchádza porazený, ale rozhodne Nezlomený. "Byť piaty na Európskych hrách, čo si človek môže v takej konkurencii želať viac?" Pýtal sa rečnícky. "Je tu všetko najlepšie, čo má v Európe ruky a nohy. Nechal som za sebou veľa favoritov…Jenom tomu chýba tá čerešnička. Plán zostáva rovnaký: na majstrovstvách Európy sa bude strieľať o ďalšie tri miesta pre Riu, budeme bojovať ďalej. "

V Baku ešte nekončí, v pondelok ho čaká premiéra streleckého mixu. "Bude to prvýkrát, teším sa," hovorí o spoločnom závode mužov i žien. "Neberiem to smrteľne vážne.Pôjdem si zastrieľať pre zábavu a skúsiť napríklad napraviť, čo sa stalo dnes. "

Teda skúsiť zabudnúť, ako málo ho delilo od olympijského sna.


Няма коментари:

Публикуване на коментар