петък, 21 юли 2017 г.

Hanzal: Leto a dovolenka? Pripravujem sa na NHL a doma sa starám o deti

Na trávniku vyčnieval. Síce nie toľko futbalovými schopnosťami, ale skôr výškou. Do Roudného na exhibičné a charitatívne stretnutie známych osobností dorazil v nedeľu aj útočník z kanadsko-americkej NHL - odchovanec budejovického hokeja Martin Hanzal.

"Sadneme si, nie? Mám toho v takom horúčave celkom dosť, "usmieval sa po prvom polčase hráč výberu herca a režiséra Jiřího madlami, ktorý v zámorí oblieka dres celku Arizona Coyotes.

Rodák z Písku tento rok kvôli bolestiam chrbta stihol odohrať len 37 zápasov , v ktorých dal osem gólov a na šestnásť ich nahral. Utiekla mu tak aj šanca sa prebojovať na svetový šampionát v Česku.

"Mrzí ma to moc, ale zdravie je prednejšie.Dopredu som žiadne informácie o nomináciu nemal, pretože som bol od januára mimo hry, tak ma ani nikto nekontaktoval, "podotkol 28-ročný Hanzal s tým, že v polovici februára musel ísť na operáciu s chrbtom.

" Od tej doby som už nehral. Dva až tri mesiace to bola len rehabilitácie, ale teraz už zase trénujem naplno, "hovoril hokejista, ktorý bude aj v nasledujúcej sezóne hájiť farby Arizony. "Mám zmluvu ešte na dva roky. Osobne nikam inam ísť nechcem, snáď bude záujem aj zo strany klubu, "doplnil.

Teraz je doma na juhu Čiech, odpočíva a chystá sa na ďalší ročník NHL. "Úplne by som to nenazýval dovolenku, pripravujem sa poctivo. Tiež sa cez leto snažím veľa venovať deťom, pretože v sezóne na rodinu nemám až toľko času, "spomenul.V nedeľu v Roudná Martin Hanzal asistoval hneď u prvého gólu Mádl tímu. Futbalové zručnosti z mladosti ešte úplne nezabudol.

"Futbal mi ide snáď ako každému hokejistovi. Keď sme boli malí, tak náš bavil futbal aj hokej . Dokonca som hral závodne v dorastu za Planú, ale je jasné, že dávam prednosť hokeju, "nezakrýval urastený útočník.

" Náš futbal chlapci v Amerike vôbec nepoznajú, takže ho ani nehráme. Maximálne si zahážeme s loptou na americký futbal. Ale pre mňa sú takéto zápasy v Čechách cez leto spestrením, aspoň si trochu zabeháte, aj keď to teda vôbec nemusím.Musím povedať, že som z toho vyriadení a to som ihrisko prebehol len párkrát, "smial sa Hanzal.


Няма коментари:

Публикуване на коментар